zpps.org.pl

Wiadomości o przedsiębiorczości społecznej

Navigation

  • Strona główna
  • Aktualności
  • Biznes
  • Finansowanie
  • kontakt

Reklama dźwignią handlu

W obecnych czasach powstaje coraz więcej lokalnych przedsiębiorstw. Jak zatem odnaleźć się w gąszczu konkurencji i wyjść na przeciw potencjalnym klientom.

googleBez względu na to, jakie usługi oferuje nasza firma niezbędne jest jej odpowiednie rozreklamowanie. Reklamować swoją firmę można w różny sposób. Zaczynając od reklam w gazecie, poprzez ulotki czy reklamy w Internecie. Niektóre z nich powoli odchodzą do lamusa, gdyż coraz mniej ludzi czyta gazety, a ulotki najczęściej lądują w koszach. W takim wypadku warto skupić się na reklamie internetowej, gdyż jest to obecne medium o niewiarygodnej sile przebicia. Rozważając ten sposób reklamy, należy przede wszystkim pamiętać o stworzeniu odpowiedniej strony internetowej. Należy pamiętać aby strona był ładna, schludna i przejrzysta oraz aby zawierała wszystkie niezbędne informacje, takie jak oferowane usługi czy kontakt. Warto również umieścić na stronie galerię prezentującą nasze dokonania, jeżeli zakładamy np. firmę remontową. Następnie możemy przejrzeć jakie są kampanie w Google, które mogą pomóc rozpowszechnieniu naszej firmy. Jedną z nich jest Google AdWords. Polega ona na utworzeniu grupy reklam w odniesieniu do słów kluczowych najlepiej opisujących oferowane usługi bądź produkt oraz następnym ustaleniu określonego dziennego budżetu, gdyż za każde wyświetlenie, bądź kliknięcie w reklamę, jest pobierana opłata. Biorąc pod uwagę fakt, że obecnie Google jest, powiedzmy śmiało, monopolistą wśród wyszukiwarek internetowych, dobrze stworzona kampania AdWords powinna być podstawą marketingu internetowego. Jeżeli chodzi o social media warto przyjrzeć się kampanii reklamowej na Facebooku, gdyż jest podobna do AdWords, a ilość użytkowników Facebooka jest przeogromna.

Ze względu na rosnącą konkurencję na rynku niezbędne jest odpowiednie rozreklamowanie swojej działalności. Ze względu na to, iż internet jest medium, dzięki któremu możliwy jest dostęp do milionów potencjalnych klientów warto zapoznać się z metodami skutecznego marketingu internetowego.

O kampaniach w Google opowiadał Anhor Wrocław.

Podobne artykuły:

  • Inspirujące przykłady przedsiębiorczości społecznej… Przedsiębiorczość społeczna to dynamicznie rozwijający się segment gospodarki, który łączy cele biznesowe z misją społeczną. W ciągu ostatniej dekady na całym świecie pojawiły się setki…
  • Znaczenie społecznej odpowiedzialności biznesu - Jak… Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) staje się coraz bardziej istotnym elementem strategii przedsiębiorstw, które zdają sobie sprawę z roli, jaką odgrywają w społeczeństwie. W tym artykule…
  • Kredyty odnawialne W sytuacjach gdy brakuje nam gotówki możemy skorzystać z promocyjnych i bardzo konkurencyjnych ofert kredytów odnawialnych. Jest to prosty sposób na podreperowanie miesięcznego budżetu bez…
  • Etyczne Inwestowanie: Wprowadzenie do Finansowania… Rynek finansowy doświadcza bezprecedensowej transformacji. Coraz więcej inwestorów poszukuje nie tylko zysków, ale także pozytywnego wpływu społecznego. Etyczne inwestowanie odpowiada na tę potrzebę, oferując możliwość…
Opublikowano w: Aktualności
Tagi:
biznes, wiedza

Polecane treści

  • Etyczne Inwestowanie: Wprowadzenie do Finansowania Przedsiębiorstw Społecznych
  • Inspirujące przykłady przedsiębiorczości społecznej na świecie
  • Znaczenie społecznej odpowiedzialności biznesu – Jak przedsiębiorstwa mogą wspierać lokalne społeczności?
  • Prognozy gospodarcze
  • Kredyty odnawialne
  • Rozkręcenie biznesu nie musi być drogie
  • Ekonomia społeczna
  • Minileksykon integracyjny małego i średniego przedsiębiorcy cz.II
  • Profesjonalna korekta tekstu
  • Minileksykon integracyjny małego i średniego przedsiębiorcy cz.I
  • Jak obsługuje się kasę fiskalną?
  • Nowy podatek – naliczany za posiadanie gotówki, negatywne stopy procentowe
  • Świadomy wybór programu do księgowośći
  • Warto korzystać z przetestowanych sposobów odzyskiwania długów
  • Do kogo piszesz swój tekst?
  • Jak wybrać ubezpieczyciela?
  • Najważniejsza część każdej oferty
  • Czy powstanie pierwsza polska elektrownia atomowa?
  • Opinia o pracowniku: jak napisać?
  • Budynki komercyjne w Polsce
  • Żeby było wygodnie
  • Urzędy skarbowe przyjazne przedsiębiorcy
  • Pracownicy jako strategiczny podmiot organizacji
  • Zmiana nastawienia drogą do sukcesu
  • EQUAL – instrument przeciwdziałania nierówności i dyskryminacji na rynku pracy
  • Wymagania dla kas fiskalnych
  • Charakterystyka spółek handlowych
  • Mikro i makroekonomia – czym zajmują się te dziedziny?
  • Reklama dźwignią handlu
  • Konsultacje społeczne i ich znacznie

Chmurka tagów

biznes firma kredyty podatki praca pracownicy wiedza wydarzenia

Gdybym na początku swojej kariery jako przedsiębiorcy zapytał się klientów, czego chcą, wszyscy byliby zgodni: chcemy szybszych koni. Więc ich nie pytałem.
– Henry Ford

Za każdym razem, kiedy widzisz biznes, który odnosi sukces, oznacza to, że ktoś kiedyś podjął odważną decyzję.”
– Peter Drucker

© 2025