Najważniejsza część każdej oferty

ogloszenieNagłówek to najważniejsza część oferty. Skuteczność nagłówka to skuteczność Twojej oferty jeżeli osobę wchodzącą na Twoją stronę nie zainteresuje nagłówek…

Przepadłeś!
Prawie na pewno przepadł kolejny klient, który mógł dać Ci zarobić.

Najważniejszą częścią oferty jest nagłówek od niego zależy w 90% czy ktokolwiek przeczyta Twoją ofertę albo czy zacznie czytać Twojego maila.

Bez dobrego skutecznego nagłówka nic nie sprzedasz. Nikt nie zapisze się na Twoją listę nikt nie otworzy Twojego maila. Krótko mówiąc jeżeli nagłówek nie przyciągnie uwagi, nie zainteresuje ich. Nic od Ciebie nie kupią.

Nie zrobią nic na czym mógłbyś zyskać.

Jeżeli chcesz stworzyć nagłówek, który przyciąga klientów.

Musisz najpierw uświadomić sobie jedno. Im lepszy będzie nagłówek tym skuteczniejsza będzie oferta. Każdy z nas codziennie wchodzi na kilka jeżeli nie kilkadziesiąt stron.

Jesteśmy zalewani informacjami i wiadomościami różnej treści. Nie ma sposobu, aby ogarnąć cały ten informacyjny chaos. Dlatego ważne jest, aby przyciągnąć uwagę klienta w ciągu pierwszych kilku sekund jego pobytu na stronie inaczej zamiast klienta będziesz miał tylko kilku sekundowego odwiedzającego stronę.
Jeżeli na pierwszy „rzut oka” Internauta nie zobaczy dla siebie jakiś korzyści. Założy, że cały artykuł jest płytki i nie będzie doszukiwał się czegoś ważnego.

Codziennie jesteśmy bombardowani milionami informacji w Internecie i jeżeli byśmy przeglądali i czytali wszystko sparaliżowało by to nas. Ludzie otrzymują zbyt dużo informacji w ciągu dnia i muszą się przed nimi bronić. Muszą oddzielać, filtrować to co jest przydatne od tego co nie jest.

Właśnie od nagłówka zależy czy klient przeczyta resztę oferty:

  1. nagłówek to 90% skuteczności oferty,
  1. oferta z dobrym nagłówkiem i słabszą treścią będzie skuteczniejsza niż oferta ze słabym nagłówkiem i dobrą treścią,
  1. zmiana nagłówka może zwiększyć skuteczność oferty nawet kilkunastokrotnie,
  1. jeżeli piszesz ofertę przez 3 godziny, dwie godziny poświęć na wymyślanie nagłówka,
  1. od nagłówka zależy czy klient zacznie czytać ofertę w której go przekonasz do zakupu.

Wielkość ma znaczenie

Aby nagłówek był skuteczny musi być widoczny.

Żeby nikt nie przeoczył Twojego nagłówka czcionka musi być odpowiednio duża. Co najmniej dwa razy większa od czcionki którą piszesz resztę tekstu.

Mniej więcej takiej wielkości powinien być nagłówek.

Nagłówek musi się rzucać w oczy przyciągać, uwagę swoimi rozmiarami. Inaczej nikt go nie przeczyta i nikogo nie zainteresują mega korzyści.

Największe korzyści

Internauta wchodząc na Twoją stronę szuka czegoś na czym mógł by skorzystać. Szuka rozwiązania swojego problemu. Szuka lepszych i skuteczniejszych metod sprzedaży. Szuka ciekawej i przystępnie napisanej książki o programowaniu.

Jeżeli chcesz, aby nagłówek był skuteczny musi on mówić o korzyściach. Poszukaj największej korzyści, która natychmiast zainteresuje klienta i wstaw ją do nagłówka.

Niech czytający od razu zobaczy, że Ty możesz rozwiązać jego problem, że dzięki Twojej usłudze skorzysta właśnie tak jak tego oczekuje. Od razu w nagłówku podaj największe korzyści płynące Twojej oferty. Niech klient wie, że może zyskać czytając dalej.

Jeżeli masz już opracowanego idealnego klienta to wiesz do kogo pisać i jakim językiem pisać. Wiesz na co zwrócić uwagę pisząc o zaletach produktu. Jeżeli nie określiłeś profilu idealnego klienta, przerwij czytanie koniecznie to opracuj.

Powinieneś wiedzieć do kogo, piszesz musisz wiedzieć kto będzie zainteresowany Twoim produktem a kto nie.

Zaczynamy

Wiesz już po co Ci nagłówek i jak wiele zyskasz jeżeli będzie on dobry. Dowiedziałeś się, że skuteczność nagłówka to w 90% powodzenie Twojej oferty. Teraz czas, abyś stworzył swój własny nagłówek.

Nagłówek, który zacznie sprzedawać i sprawi, że Twoi klienci zostaną wręcz zahipnotyzowani i nie będą w stanie oprzeć się takiej ofercie.

Czy nie chciał byś wyzwolić w kliencie tak silnej rządzy posiadania Twojego produktu, że natychmiast zamówiłby?

Zaraz dowiesz się co zrobić, aby złapać i mocno przyciągnąć do siebie uwagę Twoich klientów.

To naprawdę bardzo proste.

Wystarczy, że wykorzystasz struktury nagłówków o których zaraz się dowiesz.

Pamiętaj pisz o korzyściach a nie cechach. Ludzie nie kupują głośników o mocy 400 Watt, ludzie kupują brzmienie muzyki tak głośnie, że sąsiedzi z bloku krzywo na nich patrzą.

Korzyścią płynącą z cechy (mocy 400watt) jest to, że wszyscy na osiedlu będą wiedzieć kiedy słuchasz muzyki.

Oczywiście nie dla wszystkich jest to korzyść:)

Oto struktury nagłówków, które możesz wykorzystać Tworząc swój własny tekst.

1. Ty też możesz śmiać się z [problem klienta / osoba z problemem takim, jaki ma lub sądzi, że ma Twój klient] — jeśli [oczekiwana przez nas akcja].

Ty też możesz śmiać się z właścicieli małych firm mających problemu ze sprzedażna swoich produktów jeśli nauczysz się pisać teksty, które sprzedają.

Ty też możesz śmiać się z mężczyzn bezskutecznie uganiających się za pięknymi kobietami jeżeli zapiszesz się na kurs.

2.Oto największe sekrety [autorytet dla klienta w branży]

Oto największe sekrety copywriterów.

Oto największe sekrety mistrzów kuchni.

3 . Dlaczego [interesujący news]?

Dlaczego niektórzy copywriterzy potrafią zwiększyć skuteczność ofert nawet pięciokrotnie?

Dlaczego niektóre kobiety nie mają problemów z otyłością?

4. Kto jeszcze chce [korzyść] i [korzyść]?

Kto jeszcze chce nauczyć się jak pisać oferty reklamowe i zacząć zarabiać w Internecie?

Kto jeszcze chce nauczyć się podstaw angielskiego i znaleźć lepszą pracę w Anglii?

5. Śmiali się, gdy [akcja, której ludzie mogą nie zrozumieć]… ale gdy [korzyść]!

Śmiali się, gdy zacząłem pisać teksty, które sprzedają ale gdy zacząłem sprzedawać!

Śmiali się gdy zapisałam się na kurs odchudzania ale gdy zaczęłam chudnąć.

6. Jak [korzyść] i [korzyść]?

Jak Pisać skuteczne teksty reklamowe i zacząć zarabiać więcej?

Jak zrzucić nadwagę i poczuć się atrakcyjnie?

7. Rada dla [target], którzy [problem].

Rada dla właścicieli małych firm, którzy mało sprzedają.

Rada dla osób nie znających angielskiego, którzy wyjeżdżają do pracy do Anglii.

8. Sekret by [korzyść]

Sekret by zwiększyć skuteczność swoich ofert.

Sekret by nauczyć się podstaw angielskiego.

9. Czy wiesz jak [korzyść]?

Czy wiesz jak pisać oferty, które sprzedają?

Czy wiesz jak przekonać innych do swojego zdania?

10. Rada dla [grupa docelowa], którzy [problem].

Rada dla właścicieli małych firm, którzy chcą zwiększyć skuteczność swoich stron.

Rada dla wyjeżdżających do Anglii, którzy nie znają angielskiego.

11. Daj mi [odpowiedni czas] a [korzyść].

Daj mi 2 dni a nauczę Cię jak pisać teksty, które sprzedają.

Daj mi 14 dni a nauczę Cię podstaw angielskiego.

12.Oto szybki sposób na [korzyść].

Oto szybki sposób na zwiększenie skuteczności swoich reklam.

Oto szybki sposób na nauczenie się angielskiego przed wyjazdem do pracy.

Najlepiej napisz wszystkie trzynaście nagłówków. Dopiero potem zacznij dopasowywać i porównywać, który brzmi najlepiej i będzie najskuteczniejszy.

Ok. masz już napisane nagłówki. Są one skierowane do konkretnych osób oraz mówią o największych korzyściach na których zależy Twoim klientom. Dzięki tak stworzonym nagłówkom skuteczność Twoich tekstów wzrośnie kilka krotnie.

Testowanie, czyli zwiększanie skuteczności nagłówka.

Uwaga zapominając o tym rozdziale możesz kilkakrotnie zmniejszyć sprzedaż swoich produktów. Możesz spędzić kilkanaście godzin nad wymyślaniem nagłówka a mimo to jeżeli nie przetestujesz nagłówków wciąż Twoje oferty mogą nie wykorzystywać całego swojego potencjału.

Stworzone nagłówki trzeba przetestować. Niektóre nagłówki mogą być nawet kilkunasto krotnie bardziej skuteczne niż inne. Jeżeli nie przetestujesz nagłówków możesz stracić tysiące złotych które Ci się należą.

Pamiętaj, aby nie testować w tym czasie innych aspektów oferty (np. formularza) Zawsze testuj tylko jedną część swojej oferty.

Dzięki testowaniu znajdziesz najskuteczniejsze nagłówki oraz będziesz wiedział czego wystrzegać się w przyszłości. I z czego korzystać, aby zwiększać skuteczność swoich ofert.

Płytki i mozaika szklana do Twojej kuchni i łazienki.